Tauluja kodeissa

Olen jo pitkään aikonut tehdä tänne omaa sivua tauluista, jotka ovat päätyneet ihanien kotien seinille. Minulla on kaino toive, että jos olet ostanut minulta taulun, niin kuvaisit sen kotiseinälläsi niin, että ympäristöä vähän näkyisi ja lähettäisit sen minulle. Olen jo saanut joitakin kuvia. Joitain olen itse kuvannut. Tässä linkki faceen yhdestä taulustani ja kohta laitan tänne itse lisää.

Kaupunkikodissa




ja täälläkin näytti olevan ihan yllättäen taulujeni kuvia. Tämän kodin tauluista minulla on itse kuvaamianikin kuvia.

Mutta ennen kuin kukaan ennättää kysyä, niin en maalaa muotokuvia. Liian vaikeita/aikaavieviä minulle. Pienkikin siveltimen veto voi muuttaa kohteen ihan erinäköiseksi ja yrittääppä vielä miellyttää kohdetta.... Nämä olivat silti hyvää harjoitusta minulle

Metsolassa

Tässä ottamiani kuvia tauluistani uudessa, kauniissa kodissa.



 
Nämä allaolevat kuvat sain sähköpostiini, kiitos!  Ja nämä kaikki tulevat tuonne yläbanneriin erillisen sivun taakse, kun joudan laittamaan.
 
 
 
 
 

2 kommenttia

  1. Hei. Haluaisin meille tuollaisen alemman sarjan keskimmäisen taulun suurempana..koivun rungot ja auringon valo! Yritän laittaa sulle fb:ssä yht. Tietoja...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!