Kuvia Sadw viikolta

Seinäjoen Art & Design viikko meni nopeasti ja mukavasti.
Itse olin mukana (korteillani ja printeilläni) Kotokahvilassa sekä House2:lla taide- ja sisustusillassa tauluineni.
 
 



 
Tässä muutamia kuvia Taide- ja sisustusillasta.
 
On tosi kiva tunne, että kun järjestää jotain, niin väkeä tulee paikalle. Väkeä tuli. Kiitos!
 
 
Linkki SADW:n faceen (kuvia illasta)
 
 

 
Musiikkiluokkalaiset lauloivat ihanasti ja nauttivat sitten jädeä House 2 suurten ikkunoiden edessä katsellen elämää.  
 
"Mitä mulle vastaat ystäväni,
jos sua suoraan silmiin katsoisin.
Minä kierrän pientä ympyrääni,
lähtisitkö kanssain jonnekin..."
 

 
 


Tämän illan jälkeen nämä telineet siirtyivät Lumilasten pop up myymälään Seinäjoen keskustaan, Kauppakatu 15. Lumilapset myy mm. Vimman, Höön ja Papun vaatteita. Heillä myynnissä myös taulujani lasten huoneisiin sekä nyt kortteja ja printtejä.





 
Osa tauluista matkasi House2 illan jälkeen Vantaalle Taidepalvelu Saikkoselle.

Näistä tykkäsin, kuten monet muutkin.
 
 
 
Luultavasti järjestämme vastaavanlaisen illan joskus toistekin. Olen saanut palautetta, miten laulut ja taulut ovat puhutelleet. Jotain kehitysideoitakin on tullut: Meillä "työntekijöillä" pitäisi olla laput rinnassa, että asiakkaat tietäisivät, kuka mitäkin yritystä edustaa. Ensi kerralla minä voisin vetää muutaman kierroksen taulujen luona ja kertoa niiden syntymästä ja ideasta. Itse ajattelin, että laulut voisi jakaa useampaan erään.
 
Jos olit mukana illassa ja mietit jotain parannusehdotuksia, niin laitappa sähköpostia tulemaan.
 
 
Olen käväissyt Helsingin Design viikolla järjestettävässä Design Marketissa Kaapelitehtaalla sekä Tukholmassa. Näistä kuvia seuraavassa postauksessa.
 
ps. Talosanomissa oli juttua syksyn sisustuksesta. Linkki juttuun TÄSTÄ Käy kurkkaamassa
 
Seinäjoen keskustassa on par aikaa monta erilaista pop up liikettä. Olen käynyt kiertelemässä niissä. Minä avaan muutamaksi päiväksi liikkeen Riiken kanssa.  Avoinna to-la 24.- 26. 9 ja  to- la 1.- 3. 10 Tervetuloa!
 

 
 
 
 

Ei kommentteja

Kiitos kommentistasi!